Trade shows

Exposanten op een beurs zoeken ‘stopping power’ en schermen zijn een uitstekend middel om met een gerichte boodschap voorbijgangers aan te spreken en te betrekken.

Wij zetten graag onze technische kennis en veelzijdig assortiment vroeg in in het traject naar een beursdeelname om de audiovisuele communicatie op een stand te stroomlijnen voor een maximale beleving.

De beurswereld is internationaal, en wij ondersteunen u bij de uitdagingen die daarmee gepaard gaan. Dankzij onze partners in het buitenland kunnen onze oplossingen ook tijdens buitenlandse beurzen in jullie communicatieconcept blijven. En ook logistiek steken wij voor u graag de grens over.

Onze referenties

Zintuigen gebruiken op Batibouw 2016

Naar jaarlijkse gewoonte was Novid weer van de partij op de alombekende bouwbeurs in de Brusselse expo. Dit jaar was het thema van Batibouw ‘beleving’. Helemaal op ons lijf geschreven, dus. Wij ondersteunden maar liefst 18 standen in het creëren van beleving met effectieve audiovisuele communicatie.

Lees meer

In de kijker op het Autosalon 2016

Het Autosalon heeft zijn 94ste editie afgesloten en is haast niet meer weg te denken uit de eventwereld. Ook dit jaar lokte het event ruim meer dan een half miljoen bezoekers.

Lees meer

Interactiviteit op grote schaal op PopUp Valley

Een uitdaging van formaat op Popup Valley 2015: 430 schermen met interactieve content management systemen.

Lees meer

Marketing versterking bij STIMA

De jaarlijkse hoogmis voor Belgische marketing professionals werd dit jaar ondersteund door onze digitale coolers.

België in the picture op Expo Milano 2015

Technologische innovaties tonen aan de wereld.

WAT UW CONCEPT OOK IS
WIJ HEBBEN EEN OPLOSSING KLIK HIER EN ONTDEK ONS AANBOD