« Nieuws
31/03/2012

Novid werkte mee aan het ‘Huilende Huis’

Begin maart werden de bewoners van de Antwerpse Uitbreidingsstraat opgeschrikt door een raar fenomeen: het Huilende Huis. Het bleek om een reclamestunt te gaan van verzekeringsgroep Axa waar Novid aan meegewerkt heeft.

Een mistroostig rijhuis in de Antwerpse Uitbreidingsstraat had plots een gezicht gekregen en kon emoties tonen. Het huilde. De mond op de benedenverdieping stond droef, de luifels op de eerste verdieping hadden ‘droopy eyes’ en er biggelden dikke tranen over de wangen van het huis. Waarom? Omdat het huis nog geen renovatiepremie had gekregen.

Originele campagne

Axa werkte voor deze opvallende campagne samen met Novid, gespecialiseerd in het verhuren, leveren en installeren van beeldschermen. Speciaal voor deze actie werd gebruik gemaakt van L10-LED-panelen van Novid. Eerst het huilende, daarna het lachende. Het idee wordt misschien nog herhaald. Want de campagne kende zo’n succes: mensen kwamen het huis fotograferen en in heel wat media verschenen er foto’s van het wenende huis Het was alleszins een originele en geslaagde blikvanger!

 

 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief