« Nieuws
19/12/2016

Marketing versterken met audiovisueel materiaal op STIMA

Novid mag zich de geprivilegieerde AV partner van het STIMA congres noemen, dat Brussel twee dagen omtoverde tot de marketinghoofdstad. Novid voorzag deze jaarlijkse hoogmis voor de Belgische marketing professionals van innovatieve schermen die hun marketingdoeleinden niet misten.

Tijdens deze 35ste editie zorgden onze digitale coolers voor de extra beleving. Naast het voorzien van gekoelde dranken voor alle aanwezigen, werd ook het programma van het congres meegedeeld op deze innovatieve transparante LCD in de deur van de coolers die op meerdere plaatsen verspreid waren. De extra branding voor STIMA, Coca-Cola en Novid was uiteraard ook mooi meegenomen. Een groot succes!

Daarnaast kon men de impressionante social media wall 3×3 met 55 inch terugvinden, die Novid voorzag in nauwe samenwerking met Pictawall. Over de gehele event locatie werden bovendien diverse schermen verspreid die de mogelijkheid boden voor extra communicatie van de organisatie met de bezoekers. Tot slot werden ook de standhouders ondersteund met schermen.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief