Interactiviteit op grote schaal op PopUp Valley

Interactiviteit op grote schaal op PopUp Valley

Een creatieve uitdaging

De Luikse Kamer van Koophandel klopte bij ons aan met een schijnbaar onmogelijk idee: een beurs waarbij elke exposant op vaste tijdstippen naar een nieuwe standplaats kan verhuizen. Onze no-nonsense doe-mentaliteit kwam van pas. We zorgden ervoor dat elke stand een scherm kreeg (430 in totaal) en dat elke standhouder zijn schermcommunicatie bij elke verhuis vlot kon behouden op het nieuwe scherm.

Opbouw

Uniformiteit in verscheidenheid: 430 schermen met een alternerende invulling op één beursdag. Uniformiteit in verscheidenheid: 430 schermen met een alternerende invulling op één beursdag.
De standhouders verhuisden af en toe en hun visuele boodschap namen ze mee. De standhouders verhuisden af en toe en hun visuele boodschap namen ze mee.
Bij de exposanten niets dan tevredenheid over de toepassing van het innovatieve beursconcept. Bij de exposanten niets dan tevredenheid over de toepassing van het innovatieve beursconcept.

Resultaat

  • 430 LCD schermen op 1 event
  • On-site troubleshooting en technische support
  • Gepersonaliseerde content management
  • Een geëngageerd en interactief publiek = een geslaagd event voor alle partijen

“Als Kamer van Koophandel wilden we graag out-of-the-box denken en Novid kon ons gewaagd idee waarmaken. Dankzij hen slaagden we erin om onze beurs creativiteit en interactie te laten uitstralen.”