In de kijker op het Autosalon 2018

In de kijker op het Autosalon 2018

Wagens spotten op het Autosalon

Het Autosalon heeft zijn 94ste editie afgesloten en is haast niet meer weg te denken uit de eventwereld. Ook dit jaar lokte het event ruim meer dan een half miljoen bezoekers. Dit aanzienlijk succes zorgt ervoor dat autofabrikanten hier niet willen ontbreken en gezien willen worden.

Zien en gezien worden

Novid staat hen vol enthousiasme bij in het creëren van impact en beleving door middel van LCD schermen te integreren op de standen. Dit deden we o.a. voor Ferrari, Volkswagen en Volvo. Daarnaast plaatsten we ook schermen in bureaus en lounge ruimtes bij Rolls Roys, Mc Laren, Bentley, Landrover, Luxury Vans en ARV. Met andere woorden was ook voor Novid dit Autosalon een succesvolle editie.

Opbouw

4x4 opstelling met Samsung UE46D schermen op de stand van Ferrari 4x4 opstelling met Samsung UE46D schermen op de stand van Ferrari
2x 4x4 opstelling met Samsung UE46D schermen op de stand van Volvo 2x 4x4 opstelling met Samsung UE46D schermen op de stand van Volvo
Verticale totem 8x 2x1 opstelling met Samsung UE55D schermen voor Volvo Verticale totem 8x 2x1 opstelling met Samsung UE55D schermen voor Volvo

Resultaat

  • Impact creëren op 13 verschillende standen
  • Kwaliteitsvolle LCD technologie
  • Heel vlot opbouw- en afbraakproces

In het kort

Opdrachtgever: Verscheidene autodealers (waaronder Ferrari, Volkswagen, Volvo, Hyundai en Suzuki)

Totale setup-tijd: 5 dagen

Onze Producten

Hieronder vind je onze gebruikte producten voor deze realisatie

Heeft u vragen over onze producten?

Novid is uw adviesverlener. Wij zorgen ervoor dat u alles heeft om uw event te doen slagen.

Contacteer ons